måndag 31 augusti 2009

liten bild till på henne

6 kommentarer:

  1. sicken sötis :) vill med ha!! ;)
    //sandra

    SvaraRadera
  2. Åh så söt hon är, MASSA GRATTIS:D
    Haha jag kände med det knäppet innan mitt vatten gick. Kul att nån annan också känt det:)

    Åh så mysigt, hoppas allt är bra med er:) Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Har du redan fått komma hem? :)

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Vad fin hon är! Ni måste vara världens stoltaste föräldrar!

    // Sara

    SvaraRadera
  5. Jaha okej, vad skönt! Jag har inte fattat hun hur man bloggar från mobilen.. Det funkar inte för mig :(

    Hur är det då? är du nöjd med förlossningen?

    Jo jag mår bra, hade förvärkar igår och det gjorde ont och man hoppades på att något skulle hända men så avtog det under natten :/ haha så typiskt.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh så fin liten tjej ni har fått :) Grattis!! Det ska bli kul att få läsa om förlossningen. Kram

    SvaraRadera