onsdag 19 augusti 2009

Tror inte att jag fattat än..

Ibland tror jag att jagh själv tror att jag bara är tjock.. klart jag vet att det är en bebis i magen, har ju sett den flera ggr :P men rent psykiskt tror jag inte att jag fattat att det datum jag längtat efter hela året snart är här.. å snart får jag hålla i min å Jimmys alldeles egna bebis..
Har lite känningar faktiskt :D Men vet ju inte exakt hur det ska kännas... Håller tummarna att bebisen bestämmer att denna veckan är en bra vecka att komma =) hehe
förösker röra på mig men idag är det sååååå varmt. Ne nu ska jag skriva min uppgift.. så går tiden fortare med =) kanske om jag gör uppgiften så känner jag mentalt att det är lugnt. Bebisen kan komma nu. Ja det får vi testa =)
nu ska dagdrivaren ner i källaren.. svalt å skönt.. får se om jag får med mig solnjutaren bella som solar sig efter badet =)
kram, knuff å vov!

1 kommentar:

  1. haha, vet exakt hur du känner. Jag tror inte jag har fattat det än heller. Man kommer nog inte göra det förens man har sin bebis liggandes på bröstet! :) LÄNGTAR!

    SvaraRadera