torsdag 6 augusti 2009

Svullnar..

Jag har upptäckt en ganska annorlunda sak som händer mig när jag är ute å går nu för tiden, fötterna svullnar inte utan fingrarna blir som små prinskorvar, de hände i helgen men jag trodde de mer var en engångs förteelse men igår när jag gik hem efter att jag lämnat bilen så svullnade händerna igen.. det är lite trist för jag kan inte ha på mig ringen då :S
Men Jimmy vet ju att det är vi två ändå så han får leva med att denligger på fläkten.. Förlåt..
Idag ska jag hämta bilen om jag får Pär att köra mig dit å de tror jag han gör sen blir det MVC och efter det är jag ganska säker på att det blir en fisketur i hofsnäs idag, de låter ganska skönt faktiskt.. Men ska ha på mig byxor å sånt då så jag inte får så många bett, de kliar så förbannat och fröken klia slutar inte även om det börjar blöda... Ne idag ska jag göra min insändningsuppgift i Socialt behandlingsarbete, väldigt kul kurs!
Skriver efter jag varit på MVC, ha en trevlig dag å passa på at njuta av solen.. de ska inte jag ;) hehe kram, knuff å vov

4 kommentarer:

  1. Hej. Ja pajen blev riktigt god kan jag säga =) Riktigt sommrig och fräsch.. Jasså du svullnar oxå? Mina fötter,vader och händer svullnar, får inte ens av mej förlovnigsringen.. Annars e allt bra eller? Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till på MVC :)
    Ja det är jätte skönt, vilken lättnad!
    Mina fingrar är som prinskorvar nu :(, jag har inte kunnat ha förlovningsringen på mig på 2 månader.. haha men det är väl sånt här vi får ta när man är gravid ;)

    SvaraRadera
  3. Å är det mvcdax idag =)Va kul, hoppas h.n ligger tillrätta nu då.. Allt e bra här oxå, förutom att jag sover dåligt då och e svullen. Men men det är smällar man får ta.. Min sambo börjar jobba nästa vecka igen, gud va tråkigt.. Vet inte va jag ska hitta på då. Kram

    SvaraRadera