fredag 28 augusti 2009

Mycket bra natt!

Inatt har jag sovit kanon! Hela natten till kl 9.. vaknade när JImmy åkte men somande om, skönt å få tillbaka lite rytm, smärtan i magen är kvar, och väldigt mycket flytningar... men mycket mer än så händer inte :P
Idag är detJimmys sista dag på jobbet, om det inte ringer igen då vi får väl se... han har tid att ta ut så han är hemma till 12.20 typ.. skönt då ska vi nog färdigställa lite påbörjade projekt tror jag allt.. Så tänkte jag gå till fyndlagret, eller ah så långt jag hinner i allafall.. Så ska vi dit en sväng med.. måste nog handla med.. mycketå stå i ;) men nu ska jag vila en stund och så jag orkar traska sen.. så blir bella glad med en liten promenad..eller liten tar en timma för mig att gå dit säkert :P
kram,knuff å vov

2 kommentarer:

  1. Ja, vi sket i den för när det var uppe på 700 var det fortfarande 7 budgivare kvar:( svindyr!...
    Så nu är vi på jakt efter en annan men det finns ju fan inga så irriterande:P

    Hur går det med magen?

    SvaraRadera
  2. Ja det e mysigt att känna h*n sparka, men ibland gör det väldigt ont. Skönt att du haft en bra natt =)

    SvaraRadera