fredag 21 augusti 2009

Svalt och skönt!

Idag är det regn, vilket är ganska så skönt faktiskt.. =)
Idag är det fullt upp! Nu innan tolv är allt ganska lugnt, fick en tid på länghems skönhetsvård att vaxa under armarna, hatar håret, hehe.
Sen efter det ska jag hem och göra mitt teoretiska prov i socialt behandlingsarbete som jag har tillgång till idag, jag har nämligen fått för mig att jag rent psykologiskt kan stoppa förlossningen för jag vill vara färdig med allt, å igår laddade jag digitalkameran, så den är oxå packad..
Men idag är det en annan känsla i magen, varierar mellan lite smärta och att den är hård, magen känns så tung framåt å neråt nu eller vad man ska säga.
Så sen när jag gjort provet ska jag ut på promenad med Bella, tänkte fåle rundan så kanske det bidrar till att bebisen vill komma :) Så hoppas på att dagen flyter på som den ska, det är ju regn ute så lite bättre än igår är det allt, tror det kommer en tjej som ska tatuera sig idag med =) Alltid kul med lite folk här hemma =)
Skriver ikväll om mina försök lyckas :D eller under dagen om de lyckas så fort ;)
kram, knuff å vov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar