torsdag 27 augusti 2009

MVC besök 27/8-09

ja då var vi där igen, jag å lilla bebisen =) Inatt/morse skedde nämligen något nytt, det var lite lite blod strimmor i flytningarna, jag har beskrivit för BM mina saker som hänt i veckan, såsom ryggont i korset, samandragningar och ökade flytningar, + de här med blodet. Och han sa att det är tecken på att det är på gång, men när vet ingen. Nehe..
Blodtrycket var bra, bebisens hjärtljud låg på 142.. Fick en ny tid till på tisdag. Och den tiden är den 50/50 att jag kommer på... hoppas det är de där 50 på min sida som räknas ;) hehe vill ju ha bebisen nu... Så tyckte att han det var bra att jag ringde till förlossningen om jag kände mig orolig för något..jo han föröskte känna bebisen med ajajajaj vad ont det gör, men kände lite av huvudet sa han....
Det var nog alles för detta besöket, dags å hitta på något... *hum* kram,knuff å vov!

2 kommentarer:

  1. åh snart snart.. Det bara händer nya saker med dig hela tiden :)

    SvaraRadera
  2. Det va en väldigt rolig kurs tyckte jag =) Hur går det annars med bebis? Kram

    SvaraRadera