måndag 24 augusti 2009

Konstigt..

Hade vågor och ilningar hela eftermiddagen igår sen slutade det bara... nu när jag låg i sängen kändes inget så gick jag upp och nu börjar det kännas igen... jaja ibland misstänker jag att jag bara är tjock ;P Jobbigt det hade varit...
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. :/ Ska ringa mormor å se om hon har Lisa idag för då kanske hon vill gå runt fåle med mig.. trist å gå själv.. solen lyser idag bara men det är väl bara att bita ihop.. ^^ Igår kollade jag å Jimmy på film =) *mysigt* Å sen duschade jag å sen smörjde han min mage :D Det där kommer jag ju å sakna :D hehe
Men tänk å kunna sova någorlunda normalt sen.. detta kommer nog kännas väldigt skumt! Nehe dags för frukost.. Å sen promenad så bebisen kan tänka sig komma snart.. Å jag slå ihjäl lite dö tid.. :S kram, knuff å vov (fast bella har inte gått ur sängen än)

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    åh vad jag har saknat att blogga och läsa haha känns som om det var jätte länge sen jag gjorde det.
    Våran dator gick sönder helt typ så jag har inte kunnat skriva något.
    Men allt är lugnt, inget har hänt.
    Hur är det med dig? Det är ju inte alls långt kvar nu till eran bf!
    Känner du mer och mer för varje dag eller?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev ett okej pris, som höjs lite sen när vi är helt klara med det vi vill innan vi säljs, nu är det bara lägenheten som saknas, hittat drömmlägenheten på 3 vånning vilket kanske inte är det bästa, och sen är det 12 intresserade, men bara 3 som lagt bud hittils, jag ber till gud att den skall bli vår!:D Gud hade ju blivit lyckligast i världen*!

    Jag tror bebisen kommer i veckan!;) testa att käka annanas!

    SvaraRadera