fredag 21 augusti 2009

Bara promenaden kvar!

Så nu har jag fixat det jag ska!
Betalt lite räkningar av pengar som är över från denna månaden *duktigt*, lånat mormors bil och vaxat mig under armarna i länghem, Jimmy kom hem och lagade mat, jag har fixat ordning med papper och satt in i pärmen och så, gjort mitt teoriprov i socialt behandlingsarbete, så nu är den kursen klar! inväntar nu bara betyg :D
Ja så är de den där promenaden... ska försöka få ut min late gubbe... ;) han är inte riktigt förtjust i det där.. men har man hund så har man.. :D
Så.. då ska jag ta tag i promenaden, får väl gå själv om det inte passar att följa med ;)
hoppas ni får en trevlig kväll sen =) Här blir det nog tv å kanske lite popcorn om man har tur =) å förhoppningsvis en bebis snart.. känns mer och mer både i mage å rygg...

kram från familjen andersson - lindblad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar