fredag 14 augusti 2009

Tusen tankar!

Inatt har jag varit vaken sen kl 1.30 ungefär... har inte kunnat sova.. har legat å kollat på segermyhr och co samt läst boken socialt behandlingsarbete..
Sen har jag legat å känt på sammandragningar som kommer och så känns det i underlivet typ.. sen har det varit rörelser där emellan. Fått lite smärta både i ryggen och som strålar ut i benen...
Men det är säkert inget.. tror man känner efter extra noga nu med..
Så har jag försökt att hålla mig kvar i sängen, har en hund som inte är direkt rädd för att ta plats.
Senhar jag legat och funderat på hur det kommer bli när bebisen kommer.. och att vi faktiskt snart har en bebis.. å hur ska de fungera med pengar å allt runt omkring.. japp sånna där förnuftiga saker tänkerjag på ;)
Om någon har en biscuit eller princess bakelse över så tar jag den gärna =) Nu ska Jimmy till jobbet och jag ska upp å lägga mig å försöka sova till kl 9 sen ska jag ringa mitt gamla jobb angående min årslön.. det stämmer ingenstans...
Sov så gott =)))
kram, knuff å vov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar