torsdag 13 augusti 2009

Lite seg idag ;)

ja idag har jag inte varit snabbast i Sverige, men det blir så dumt när jag vaknar kl 5 när Jimmy går upp sen tar det nästan en timma innan jag somnar om igen å sen sover jag as länge :P
Men lika bra de ;) Mindre än tre timmar kvar tills jag ska till MVC, min höjdpunkt denna veckan =) Men mormors tandläkartid blev flyttad men hon kör ut mig ändå,väldigt snällt =)
Sen funderar jag på om de blir sånt uppehåll så jag kan tvätta lite.. jag å bella får nog gå ut å kika läget :) Sen är det en konstig sak, efter semestern måste posten lagt om sin runda,vi brukar få våran post runt halv ett typ nu kommer den redan strax innan elva...
Men de e la bra de med kanske =) Skickade iväg korsordslösningen igår så får väl hålla tummarna på att jag kan vinna något i allafall... :) Nehe dags å gå å kolla vädret å låta Bella kissa lite.. SKriver efter jag varit på MVC...
ha en trevlig dag :)
Kram, knuff å vov

1 kommentar:

  1. ja, det känns som om tiden saktar ner nu när man vill att den ska gå fort!
    Det var skönt att allt var bra, man blir så glad av att höra bebis hjärta slår som det ska :)
    Lycka till hos MVC, hoppas allt går bra :)

    SvaraRadera