lördag 8 augusti 2009

VARMT!!

solen bara skiner å skiner.. kan vi inte få lite regn å kallt snart?
Nu har vi varit i svenljunga och klippt gräset först och främst sen var vi lite på mc träffen i svenljunga.. är roligare om man åker iväg å är borta hela helgen... 400:- för mig å jimmy för attgå in å dricka ett par öl, jimmy då å jag lite dricka.. känns lite saftigt..
så nu har voi bestämt att vi ska gå å meta nere i ån istället.. kan bli trevligt det med bara solen slutar vara så varm någon gång.... kanske döda en massa spindlar så de blir regn.. ne taskigt å ta ut de på dom stackarna......
nu ska vi gräva mask! =)

1 kommentar:

  1. Hej. Jo jag mår fint,men det e bara nätterna som gör mej galen.. Och så får jag ju sammandragningar när jag går..Jag vill att mini ska komma nuuuuuuu...Kram

    SvaraRadera