onsdag 19 augusti 2009

Sol men ganska svalt..

Idag vaknade jag typ 20 i 9... låg å sträckte på mig en stund, hörde en bil komma, bella reagerade såklart men sa till henne att det är inte till oss, men det var det.. Jimmys nålar var det som kom med posten.. snabbt på med tröjan som var avig.. ah herregud.. jag väckte dig visst sa han då.. hehe måste sett lite kul ut =)
Igår satt jag å Jimmy å spelade jewel quest adventure eller vad det heter.På tok för länge så han var nog lite trött idag.. Vad ska vi hitta på idag tro.. Jag ska komma på någon mat rätt.. ska gå till frysen å kika vad den har att erbjuda. Fick Jimmy till att klippa gräset igår så det slipper jag idag + att vi tömde tunnornapå vatten runt huset.. väldigt duktiga.. Så köpte vi 2 nya blommor till vardagsrummet.. blev jätte fint! =) Tillbaka till dagen.. sen ska jag gå till mormor med tidningen, å efter det till ica å lösa in triss vinsterna.. 4 nya lotter =) å köpa havregryn, Jimmy har äntligen kommit till insikt att äta riktig frukost *applåd* + att ta med mat till jobbet.. det artar sig det här =)
Ja.. sen kanske bella får gå å bada i ån.. hon ville de igår.. får se om jag harlust med de ;) Å så ska jag skriva mn insändningsuppgift 3, om en artikel.. har skickat en artikel å frågat om den går att använda.. väntar på svar.. Å då har jag bara slutprovet kvar sen är den kursen oxå färdig.. mycket härligt! Ja.. å sen är det väl dags å laga maten.. funderar på något att grilla idag.. det ösregnar ju inte så de skulle gå.. ah! Får kolla frysen.. Nu ska jag sätta fart, bädda sängen å fixa till mig lite.. hehe
kram, knuff å vov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar