onsdag 12 augusti 2009

Vi hittade guldet!

nu har vi kommit hem, efter en hel korg full med kantareller och taggsvamp, en bella som rullat sig i något äckligt å en gravid som har ont i benet..typ kramp i låret.. hehe men det var det värt =) Jätte skönt ute i skogen! Tror jag å Jimmy ska ut på skattjakt någon dag =)
Vi hittade som sagt en massa svamp.... å snart är klockan så mycket att Jimmy kommer hem, sen ska vi lämna tillbaka svärmors bil idag, eller vi ska hämta henne i Timmele. Sen efter det blir det nog lugnt, imorse hörde jag Jimmy när klockan ringde: Redan?! Ne de kan inte vara sant.. så han var nog lite trött ^^
På vägen hem nu stannade vi till hos pappa, så bella fick bada av sig de värsta.. sen gick vi hemåt igen, å nu ska jag ta de lugnt i soffan, helt slut i benen :D men de är ganska skönt oxå för annars blir jag inte trött på kvällen...
Ne nu ska jag lösa gärdigt det sista i korsordet, fick en ny igår =) så kan jag skicka den idag, får se om illa måendet kan hålla sig borta =) håller tummarna för det.
ha en fortsatt trevlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hej. Det gick inte som det brukar på mvc. Mini ligger troligtvis i säte, så jag ska till förlossningen imorgon för ul och ev vändnigsförsök =( Så jag känner mej lite deppig nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack. Ja vi hoppas att det går bra, och att mini bara luras =) Kram

    SvaraRadera
  3. Där jag går på mvc har de inga ul maskiner, annars hade det ju vart lätt att fixa det där. Men vi får hålla tummar och tår att mini bara luras. Det positiva är att vi får se våran skatt en gång till innan h*n kommer =)

    SvaraRadera