fredag 7 augusti 2009

Göromål idag..

ja inatt vid 1 tiden ringer jimmys mobil.. folk som festar som vill få tag på honom :S
efter det var det lite besvärligt att sova.. fick vrida å vända på mig hela tiden kändes det som, stackars jimmy nör jag slänger runt ben å armar för de trycker å gör ont nånstans ;) haha men snart är det över... hoppas på att bebisen vill komma snart :)
måste klippa gräset idag med... å jimmy är på jobbet trots att han är lite små sjuk så jag får nog ta tag i gräsklippningen. klippa går bra men tömma skiten är lite värre.... men jag ska vända ner det i landet så behöver inte gå så långt.. ja vad ska jag mer göra idag... ne inte en aning.. hoppas mitt tecken på smarthet kommer idag annars måste jag vänta ända tills på måndag.. :S
undra om jimmyär så pass kry idag så att han orkar åka en sväng till mc träffen...de hade varit kultrots att man ser ut som en liten rulltårta ;)
nehe dags å fixa ordning sig lite sen är de väl gräsklippning på agendan :D

GRATTIS PÄR TILL MC-KÖRKORTET =)

have a nice day! Kram, knuff från en fixerad bebis :) å vov!

3 kommentarer:

  1. hoppas inte jag heller :)
    Vad skönt med källare.. dom brukar alltid vara svala.
    Usch då.. ja då får du klippa gräset och vara duktig. vi ska iväg till ikea nu igen och köpa lite fler saker sen ska vi få gäster och då ska man göra i ordning middagen :)
    Hoppas Jimmy kryar på sig snart!

    SvaraRadera
  2. Det gick jätte bra på banken =) Fasen va gött.. Är så glada nu... Min bm säger bara att jag inte ska äta salt mat (men man måste ju krydda) och att ha fötterna i högläge (men då måste jag ligga hela dan och hur kul e det) Äsch jag får stå ut några veckor till. Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Ja vi vart jätte nöjda med garderoben! middagen vart också jätte bra! :)
    Kram

    SvaraRadera