torsdag 20 augusti 2009

Varmt men blåsigt..

Ja, fortfarande sol.. suck! Hade hoppats på lite moln så man kan gå ut utan att svettas ihjäl ;) men inte då.. igår hade vi mys i trädgården åt grillad korv å bröd till middag =) Jätte gott å mysigt :) Får kanske passa på lite nu innan det blir allt för kallt..
Det känns annorlundare i magen nu.. den känns tyngre eller vad man ska säga.. och sen så ilar det och "spänner" i underlivet lite.. jaja den kommer väl när den kommer antar att man inte kan missa tecknen på att den ska födas... hoppas jag :D
Nu har jag lovat Bella en promenad till mormor, lite försenade här idag för Jimmy försov sig idag så vi åt frukost med honom kl 6 sen sov jag till halv tio ;) Gottigt :O)
Skriver mer under dagen!
Ciao!

1 kommentar:

  1. haha ja, jag försöker också röra på mig med det är samma här att det är så varmt.
    Jag önskar att jag kunde trycka på en knapp så sattes allt igång :) haha

    Rör sig din bebis mycket i magen?
    Kram

    SvaraRadera