tisdag 18 augusti 2009

MVC besök 18/8

Ja idag var vi på mvc, typ 120/70 tror jag, blodtrycket, 6,* var blodsockret, hade gått upp 1 kg sen förra gången men mer svullen nu då.. :/ Det är ju sol ute..
Ilningarna och det som jag känner är att det förbereder sig för förlossning.. får väl se om jag behöver åka dit nästa vecka ;) haha han är väldigt trevlig så inte för den sakens skull men jag vill ju ha våran lilla bebis nu...
Hjärtljuden låg på 140-145 däremellan, och han kan inte känna bebisen för att den ligger på tok för långt ner :D Vilket är positivt..
Däremot var det äggvita i urinen, han ska skicka det på odling för säkerhetsskull och sen om jag inte hört något på fredag så behöver jag inte bry mig.. får väl söka lite grann på de sen.. men ta faktan med en nypa salt som vanligt ;) hehe bättre å lyssna på de som kan...
Det var allt för idag =)
kram å knuff =)

1 kommentar:

  1. Vad händer om det är äggvita i urinen?
    Snart kommer erat mirakel :)

    SvaraRadera