måndag 3 augusti 2009

jobbig natt

Denna natten har varit allt annat än skönt.. :( Sovit bra till kl 12.. sen har jag varit vaken å kollat på klockan var 20 minut ungefär, lyckades sova en timma mellan halv sju och halv åtta..
Har aldrig haft problem med å sova.. hoppas det går över snart..
Sen när jag ligger å drar mig i sängen ringer det på dörren kl 9 på morgonen. Dåkommer pappa å gustav å ska sätta taket i bebisens rum,färgen ramlar ju ner där så ska sätta tak istället över, det blir nog fint =) Kommer bilder på det senare =)
Just nu längtar jag tills torsdag,MVC besök då å då får jag reda på om bebisen ligger neråt eller inte.. hoppas på att den är neråt ;)
Nu får jag nog gå å hålla koll på dem.. låter som de river andra våningen snart! haha
lägger upp bilder som sagt lite senare när de är färdiga =) kram å knuff å vov :)

1 kommentar:

  1. jaha okej :) min pojkvän håller på att öppna en tatueringsstudio och han söker tatuerare, synd att ni inte bodde i sthlm :P hehe..

    SvaraRadera