söndag 30 augusti 2009

Uppdatering

Det kommer sammandragningar ibland som smärtar och går bak i svanken... det känns kan jag lova å detta är la bara början, så fort jag rör mig så får jag rikliga flytningar..
Vet inte riktigt hur ofta sammandragningarna kommer men inte så tätt som att man håller koll på det.. Tyckte de var lite oroande detta att man "kissar" ner sig så fort jag rör mig..
Ringde in till förlossningen, det var inte lika trevlig BM som förra gången men iallafall, då sa hon att det är vattniga flytningar som ska förbereda slidan för förlossning.. *MMMMM* låter jätte mysigt.. Går åt ett å annat trosskydd här hemma nu kan jag lova.. :P
Nu ska vi snart ta en promenad ner till pappa å maria, det blir middag där idagm som jag skrev innan, hoppas smärtan tilltar å att vattnet går eller nåt ;) Det som är lite oroande är att vi har 30 min ungefär in till förlossningen i Borås.. men det går ju inte så fort för förstföderskor sägs det ju =)
Japp allt för nu.. Hoppas på massa vatten eller täta värkar.. :D Uppdaterar som vanligt om något nytt händer =)
kram å knuff

3 kommentarer:

  1. Hörde att ni fick en flicka!! grattis!
    vad skönt för er att hon kom ut nu :)
    Åh längtar tills bilder kommer upp på den lilla knodden!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis så mycket till eran lilla flicka!!
    Hoppas allt gick bra. Kramar

    SvaraRadera