söndag 9 augusti 2009

Planer idag tro?

Ja..vad ska vi göra idag, det jag vet att vi ska göra är att städa, hela huset, jimmy blir överlycklig då ;) det tar inte så lång tid, tar max en timma å damma, dammsuga och torka golv. Skönt å få de gjort, för tänk om bebisen kommer nu iveckan då vill jag ju att de ska vara fint hemma =)
Sen ska vi packa min väska och bebisens väska till förlossningen så att man har allt samlat. Bebisens väska är nästan klar, bara samla ihop min papper och sånt samt skriva en lista vad som saknas i väskan den dagen vi ska åka..
Sen är jag även sugen på att åka till en sjö.. annars blir det väl att sitta under äppelträdet en stund å vila sig innan vi kör igång här hemma.. får väl se vad vi kommer överens om ;)
Ska föröska lägga upp en magbild under dagen =)
njut av solen för jag önskar varje dag att den försvinner ;) hehe
kram från familjen andersson - lindblad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar