måndag 10 augusti 2009

Undra hur det ska kännas?

Jag har sammandragningar eller vad det nu är, det blir hårt först uppe i magen sen fortsätterdet neråt.. typ men just nu känns det som om magen blivit mindre... har bebisen krympt? :O Det får vi inte hoppas. Ska väl ut å gå idag och se om det kan tänkas komma någon bebise här snart =) Längtar som tusan å nu är det skönt när man är fullgången :D
göra idag.. nu ska jag åbella ut å gå. Vi städade hela huset igår *duktiga*, sen blev det dusch å sängen. Idag var inte jätte varmt ute men inte kallt heller vore synd å säga ;)
Mulet än så länge så lika bra att passa på så jag kan ut å gå lite, måste ner till affären och köpa lite fika för jag får besök idag :D ja.. de e sant.. min kusin katarina kommer en sväng.. med hennes lilla eller lilla hon börjar nog bli lite äldre nu.. 5 tror jag =)))
SÅ ska mormor ha tidningen, så det är fullt upp ^^ haha eller inte ;) men tiden går lite fortare i allafall :P
Nu ska jag fixa ordning mig, bella gick precis upp.. från sängen ner till soffan ;) riktig sjusovare den där.. hehe
ha en bra dag nu =) kram, knuff å vov!

3 kommentarer:

  1. Jag har också mycket sammandragningar! Om din mage har krympt kan det vara pga. att bebis har sjunkit ner längre i bäckenet vilket är positivt ;)

    SvaraRadera
  2. Vädret här är molnigt och faktiskt svalt ute, skönt :) Men jobbigt för er som har det varmt ändå..

    Jag ska testa i natt med kuddar. Måste göra någonting i alla fall. Hoppas det kommer funka för mig då :)

    SvaraRadera
  3. Det kanske e en liten bebbe på gång =) Jag får sammandragningar när jag går. Vi va på ett köpcentrum här nu, och fasen vilka sammandragningar och så sticker det nere i magen. Kram

    SvaraRadera