torsdag 27 augusti 2009

Slutbetyg!

Jag har en kurs kvar att läsa vilket jag får ta sen när bebisen har kommit, men här är mina slutbetyg i de kurserna som är färdiga :D

Slutbetyg
Kurs Betyg
Etik och livsfrågor, heltid
G
Medicinsk grundkurs, heltid
VG
Psykologi A, heltid
G
Människan socialt och kulturellt, heltid
G
Vård- och Omsorgsarbete, heltid
VG
Social omsorg, heltid
G
Utvecklingsstörn/funktionshinder, heltid
VG
Rehabilitering/habilitering, heltid
VG
Socialt behandlingsarbete, heltid
VG

Så jäkla nöjd med mig själv! =)

2 kommentarer:

  1. Haha, samma här! Jag kan inte heller låta bli att kolla på pappret varje gång man varit på toaletten. Man hoppas på att "slemproppen" ska lossna.
    Ja, allt såg jätte bra ut när vi var på MVC. Förlossningsbrev fick vi skriva med :)

    Snart är vi mammor ja!

    SvaraRadera