onsdag 5 augusti 2009

Tidig morgon...

Ja så här tidigt har jag inte varit uppe sen jag de kommer jag knappt ihåg.. Måste varit i juni någon gång ;) Vi glömde ju lämna bilen igår eftermiddag så måste göra det idag, för volvon ska till adolfssons bil i tranemo på framvagnsinställning. Sba bli kul å se vad de kan tänkas säga ^^
Ska bara försöka väcka på sju sovaren, ja Bella är en riktigt liten sju sovare ;) Hon ligger här i soffan jämte mig nu och undrar nog vad vi ska göra... Någon som inte sover är bebisen... Jäklar vad det rör sig därinne nu.. h*n undrar nog oxå vad sjutton jag är uppe å äter nu för =)
Nehe på med promenadskorna ^^ Ska allmänt göra mig i ordning för ca en timmes promenad hem, ja jag vet det är inte jätte långt hem men det tar sin tid för mig att gå, orkar faktiskt inte gå så fort :P
å när jag kommer hem så kan jag hänga ut tvätten jag har satt på för den är färdig tills jag kommer hem =) Visst är jag lite duktig! =) Ha en trevlig dag! kram, knuff å vov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar