tisdag 25 augusti 2009

Mår konstigt..

Lyckades somna om till strax innan nio =) de e bra.. Nu har jag plockat i ordning här hemma å så.. räkningar är betalda å pengarna är på rätt ställe.. ja så nu när jag vaknade.. mår jag typ dåligt.. gör ont i magen hela tiden och spänner sig om vart annat.. blir svettig ibland och lite "yr" i huvudet ibland.. om detta är vad tjejer har mensvärk varje månad förstår jag att man måste vara hemma från jobbet ;) Tänkte gå ner med tidningen till mormor å se hur det känns..
Vågar nog inte ge mig ut på långvägar nu ;) men bella vill ändå ut å kissa så det är bara att ge sig av :D hehe skriver mer om det händer något här :)
kram, knuff å vov!

2 kommentarer:

  1. åh det låter som att det kan börja hända saker när som helst :) Hoppas du kommer hinna skriva om något händer :)

    SvaraRadera
  2. Stå och hoppa eller något så det sätter igång! :D

    SvaraRadera