tisdag 18 augusti 2009

Nej det är sol ute!

Jag som skulle vara duktig å gå ut å gå... så är det sol ute :/ Hoppas det kommer mera moln så man kan gå ut snart... har solen direkt på mig på den rundan å då blir jag precis genom svett...
Vad ska vi hitta på idag tro? Jo idag kommer mormor hem så tänkte gå ner med tidningarna till henne så får hon läsa lite vad som hänt när hon varit bortrest =)
Sen efter det så får jag gå en sväng med bella, vart vet jag ju inte riktigt än då.. Sen ska jag hem å göra min insändningsuppgift 2 i Socialt behandlingsarbete. Efter den borde klockan vara så mycket att det är dags att laga mat :D hehe Så kommer Jimmy hem vid tre.. då äter vi sen ska vi till mvc idag, det ska bli väldigt kul för jag har en massa sammandragningar och ont bak i ryggen.. se vad han säger om de.. Det räcker att jag går upp å kissar på natten så får jag starka sammandragningar med en gång.. Sen blir det apoteket och Återbruk om vi hinner med de... Men skriver efter det att vi varit på mvc idag...
Å snälla söta bebis =) Du får gärna komma nu! ;)
kram, knuff å vov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar