tisdag 11 augusti 2009

mått konstigt hela dagen!

Idag var jag å bella ute å gick fålerundan. De som är hurtiga går väl den 40 min jag tar nog över en timma på mig.. å bella är så himla gullig å stannar å väntar på mig ibland går hon jämte mig trots att hon är lös... :) söt hon är.
sen efter det kom vi hem, maten sitter i halsen hela tiden, det kommer en känsla som börjar uppe i magen å fortsätter neråt till underlivet sen försvinner den. sen får jag sammandragningar, framför allt när jag går. å idag när jag gick så kändes det mer ihållande än vad jag känt föut.
Sen när vi kom hem från promenaden.. så mådde jag dåligt, fick dålig mage och maten är på väg upp hela tiden :S
Undra om jag känner efter för mycke eller om det är något annat som sker... längtar tills torsdag, mvc besök då =) snart dags å åka å handla.. skönt å komma hemifrån en liten stund =) tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Läste på blimamma.se att det kan bero på att bebis har fixerat sej. då kan man börja må illa å så tydligen. :S
    Får hoppas att H*n kommer snart så duslipper må dåligt :D
    All lycka till er.
    Kram nettan

    SvaraRadera