torsdag 6 augusti 2009

En styck fixerad bebis!

Japp idag var jag på mvc, min bm är på semester så nu fick jag en annan idag. Olle heter han, trevlig var han =) vi pratade om en sammanfattning om jag har haft några besvär under graviditeten.. å ne de har ja ju inte.. inga foglossningar eller dåliga värden.... Fick lämna prov oxå, allt såg kanon ut och det finns ingen anledning att ta mer prover sa han. Så skulle han känna vart bebisen låg i magen, bebisen hjärtljud låg på 145 ungefär, den rörde sig och skenade iväg lite men minskade igen å de tyckte hna var jåätte bra.
Men så kände han på magen och kände väldigt hårt faktiskt. Tryckte och sa att undra om de är huvudet jag känner. Hätmade ultraljudsapparat för att vara på säkra sidan. Ja då ligger bebisen fixerad, därför kändes inte huvudet tydligt :D
Å jag som var inställd på att få åka till borås för vändningsförsök. Pust så skönt säger jag bara! Så våran lilla bebis gör sig ordning för att komma till oss snart :D
Så nu ska jag träffa honom varje vecka och om jag inte dyker upp så ser han det i datorn, alltså om det skulle vara så att bebisen har kommit.

nu längtar vi ännu mer efter VÅRAN lilla bebis, bara våran alldeles egna bebis! Så jag fick mycket väl godkänt hos bm idag, å jag skulle fortsätta må bra :D

2 kommentarer:

  1. vad skönt för er att bebis har fixerat sig :)
    Snart har ni eran lilla bebis!

    Min dag har vart helt okej, bara lite varmt ute så har hållit mig inne i stort sett hela dagen förutom när vi var ute och handlade :)
    Har din dag varit bra?

    SvaraRadera
  2. Men det va la gott att bebisen äntligen fixerat sej.. Då är det inte långt kvar nu ska du se =) Ja det är as tråkigt att gå hemma själv, bävar för när Marcus ska börja jobba på måndag.. Men snart e han hemma i 10 dagar till,när mini kommit =) Kram

    SvaraRadera