torsdag 13 augusti 2009

MVC 13/8

Ja då var jag å lilla bebisen på MVC idag. Blodtrycket var kanon bra och jag hade gått ner ett halvt kilo vilket är bra sa han för att då visar det att man inte samlar på sig hiskeliga mängder vatten. Sen skulle han känna vart bebisen låg, jag fick ta ett djupt andetag och andas ut sakta, men han kände ingen bebis, så då tog han hjärtljudet först, det låg runt 150 och bebisen gillar inte riktigt den där maskinen för den sparkar tillbaka å grejer låter riktigt kul.. tänk då vad en sån där angel sound.. min bebise hade blviit tokig!
Sen fick jag se lilla bebisen på UL idag igen :D på grund av att han inte kände den och han kände inte bebisen för att den ligger så himla långt ner och då sa han att det är jätte bra att den ligger så för det mjukar upp och risken att man går över tiden minskar mycket :) Det låter ju bra!
Så allt var bra och jag ska tillbaka på tisdag =)

1 kommentar:

  1. Åh hoppas lilla bebis bestämmer sig att komma snart då! :)

    SvaraRadera