lördag 29 augusti 2009

Ytterligare en bra natt..

Inatt har jag sovit bra med bara varit uppe en gång *peppar peppar ta i trä* så hoppas jag att det fortsätter så ;)
Men nu imorse vid 9 när jag var å kissade, har trosskydd hela tiden och då var det mycket flytning och mycket blod i.... så har det varit innan.. kändes lite läskigt.. har haft typ "ont" i magen hela morgonen så... varför kan det inte bara hända något? Är beräknad tills imorgon å då hoppas jag bebisen verkligen behagar att titta ut :P
Idag blir det tvättning, hänga ut den och sen eventuellt åka till Jimmys pappa med hans glasskivor som vi har fixat till igen.. bättre han har dom som ska ha de än att de ska stå här.. Lite skönt å komma hemifrån med.. måste klippa gräset där oxå.. så kanske lika bra att åka.. funderar på återbruk.. men vet inte om jag har lust får diskutera den saken med Jimmy, men skriver mer om det händer mer under dagen.. börjar bli trist å vänta nu :P
kram från familjen andersson-lindblad

1 kommentar:

  1. Jag hade oxå mycket blodblandade flytningar när det satte igång :) Det kan inte vara långt bort nu ;) LYCKA TILL NU!!! Jag väntar med spänning :) Kramar

    SvaraRadera