måndag 17 augusti 2009

Plötsligt uppvaknande!

Imorses tror jag att jag hade en trött sambo.. gick nog inte upp när han skulle ;) sen glömde han en alarm ringande mobil jämte mig i sängen :P Men somnade om, strax innan 8 vaknar jag av ett kras, Bella blev livrädd, då flög krukan ner i golvet.. (har inte sopat upp det än men ska).. Sen efter det har jag inte kunnat sova.. :/ Men jag och Bella har legat å myst och känt när bebisen rör sig och sammandragningar om vart annat.. kommer nog sakna de där sen :)
Nu har jag precis ätit frukost och sitter och funderar på dagen. Jo igår gjorde Jimmy ett nytt inköp igen :P vi köpte ett skåp med handfat och blandare, på blocket för 500:- :)
Så snart har vi handfat i källaren med..Jimmys pappa ska komma och hjälpa oss att dra rör och sånt.. Det kommer nog bli väldigt bra när det är färdigt =) Har en idé till där nere, ska dela den med Jimmy när han kommer hem.. Så det var ytterligare ett kap ;) finurliga vi är ibland :)
Nu till dagens planer, Jimmy är inte hemma förrän vid 16.. så jag tror det blir en promenad runt fålerundan, tar lite över en timme.. Sen hem och göra tankekarta på sista två kapitlena i boken och kanske börja med uppgiften jag ska göra denna veckan, fixa ordning sovrummet efter morgonens bravader.. ja det var nog de.. sen får jag la improvisera resten så tiden går lite fortare ;) hehe
Nu ska jag göra mig ordning, Fålerundan here we comes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar