söndag 23 augusti 2009

aaawww :)

Idag när innan Jimmy åkte till fängelset i borås för att hälsa på en kompis som är där stod denna på bordet när jag kom hem:

Han trodde nog att jag var sur på honom... men jag å bella har varit hos pappa å maria hela eftermiddagen.. Skönt å komma hemifrån lite.. Sen när Jimmy kom hem så klippte vi gräset och trimmade kanterna.. sen blev det stuvade makaroner och köttbullar..
Ilningarna och "vågen" tilltar i magen.. får hoppas det blir något snart :D
Jag ska försöka hinna skriva om det blir något... men det är väl som vanligt att man vaknar imorgon igen utan bebis utanför magen ;)
kram från familjen andersson - lindblad

1 kommentar:

  1. Hej och tack för lyckönskningen och för gratulationen :) Åh va spännande för er, jag ser ju att ni ska ha snart oxå!! Det jobbigt att bara gå och vänta..jag ska hålla tummarna för er att det snart sätter igång ;) Kram

    SvaraRadera