tisdag 11 augusti 2009

Overkligt!

Ja nu känns det nästan lite overkligt att vi vilken dag som helst faktiskt kan få våran bebis som är så efterlängtad! =)
Det känns overkligt att det snart kommer att sova någon i spjälsängen jämte våran säng.. våran bara våran alldeles egna bebis! Ja det har jag legat å funderat på imorse ;)
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända än, eventuellt blir det en svamp runda med mormor, hon skulle ringa nu på förmiddagen å säga vilket de blev, regnade ju igår här så kan vara lite blött men de e ju bara att byta sockar när man kommer hem..
Sen kommer Jimmy vid tre.. ja så kan jag göra en tankekarta på kapitlet jag ska läsa... om jag har lust kan jag lägga i spackel i de hålen som de har gjort här i huset, de har gjort as stora hål för att få igenom en liten telefonkabel.. ser ju inte för roligt ut inte..
Sen kan jag även... dammsuga kanske? Ja det finns alltid å göra, å blir det inte skogen måste jag gå ut med lilla sjusovaren bella =)
Känns inte som om de e någon bebis på gång nu iallafall, de drar ju ihop sig å så ibland samt sticker lite eller vad man ska säga i underlivet... men vem vet den kanske vill komma ut till mamma å pappa snart =)
ha en bra dag! kram, knuff å vov

3 kommentarer:

  1. Tack snälla du!
    O lycka till med allt själv! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas eran lilla kommer snart :)
    Jag förstår eran längtan, jag vill också bara ha våran egna lilla bebis! :)

    SvaraRadera