torsdag 27 augusti 2009

Fullt hus!

Ja idag är det fullt upp, vi var nere hos maria innan med hundmat till bella så slipper man tänka på de, å de gör inget om de har lite stående där heller.. Sen efter det ringde Lillian så kom hon och hennes kollega hit och sa hej, hon var nog mest nyfiken på magen ;) hehe Och när det skulle åka så kom Chrille med barn, fredde (en väldigt tunn variant av honom), och en annan som jag inte vet namnet på. Det blir en tatuering på bröstet tror jag..
Knepigt vissa veckor ser man ingen sen kommer alla på en gång ;) Magen håller på som tusan, spänner och det gör ont i korsryggen, mycket flytningar.. ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Bebis kom snart! Fast tror att jag fortfarande inte förstår, inte Jimmy heller. Men det blir nog mer verkligt när det händer ^^ Å när man har sin lilla bebis utanpå magen.. men så har jag börjat fundera lite.. det kommer nog göra ont.. väldigt ont ;) ja ingen mening med att hetsa upp sig ;) Alla andra överlever så då gör jag nog de med :)
Nehe nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. måste ställa ut soptunnan med längs gatan, sophämtning imorgon.. Ha en trevlig kväll!
kram, knuff å vov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar