måndag 17 augusti 2009

Förbannade idioter!

Jag blir bara så förbannad, grattis alla ni som röstade blått i valet!
Det här händer om du blir arbetslös i vårat land:
¤ Du måste ta ett jobberbjudande i andra delen av Sverige till och med norden om du blir erbjuden, annars blir du av med all din ersättning.
¤ Du får inte ha någon fritidssysselsättning, en kille spelade innebandy på kvällen, blev av med all ersättning pga det..
¤ Det spelar alltså ingen roll om du bosatt dig och skaffat barn och hus, du måste flytta om du får jobb i nord norge elelr nåt annat idiotiskt! Skit i familjen, den har inget värde i Sverige.

Och detta betalar jag skatt till! Om jag hade kunnat hade jag slutat betala skatt överhuvudtaget. Jag blir så förbannad på sånt här, invandrare som aldrig jobbat i Sverige har det bättre än dom som arbetat i Sverige i flera år... väldigt underligt! Men det är klart vi har så himla många jobb till alla så kom hit och bo här!!!!Sverige landet som inte bryr sig om sina medborgare.

Nu ska jag gå å tänka på nåt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar