fredag 25 mars 2011

Tyvärr är jag hemma än...

Jag gick och la mig igår som jag blev tillsagd ;)
Sovit riktigt skönt inatt, första natten på 3 veckor?! sen så fort jag gick upp började det igen. Så ska ut snart och trotsa värkar jag, Svea och Bella. Det ömmar och drar i hela magen :( Kan inte bebis bara komma nu? Det "lustiga" är att det är regelbundet de kommer med tydligen inte tillräckligt starka då...
Undra hur det kommer kännas när det är dags?
Hade gärna haft en liten bebis istället för att vara hemma, kommer med update under dagen! ;) Men ska jag gå hela helgen med detta så kommer jag inte kunna röra mig till slut....


I dag är det fredag 25. mars, och du är 39 veckor och 4 dagar gravid. Det är 0 veckor och 3 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Hos många står vagnen klar i hallen och sängen är redan bäddad. Om det känns både bra och underligt samtidigt är det inte så konstigt. Du känner den lille som ska sova där, men har aldrig sett ansiktet på honom eller henne. Det är svårt att föreställa sig hur det kommer bli, men snart känns det som den naturligaste sak i världen.

1 kommentar:

  1. Hjärtat !
    då får vi ta det på måndags middan , de vet du =)
    Jag slutar snart så jag är redo
    Hör av dig
    Kram Kram

    SvaraRadera