fredag 11 mars 2011

Alla är fullbokade...

Jag måste vara en väldigt tråkig person att umgås med... eller så är det något annat jag gör fel.. för vi blir sällan bortbjudna till vänner eller så. Familjen blir vi det till givetvis men inte till vänner, men då menar jag inte att gå på fester och så utan kanske bli hembjuden på en middag eller något annat trevligt som vi som familj kan komma på med barn..
Inte bara supar resor..
Men får la sitta på kvällarna och fundera över vad som är galet ;P För ofta läser jag hur alla är fullbokade och bortbjudna hit och dit. Så det är nog jag som är svarta fåret i våran familj som drar ner de där..

Aja nog om det. får tänka igenom hur jag är som person kanske är nåt fel där. Snön envisar sig fast och de kommer snöfall då å då. Men nu på eftermiddagen tog jag och Svea bilen och lämnade metropolen Limmared för att hälsa på nettan å ayline en sväng. Skönt å komma hemifrån lite sen var jag och fyndade 3 böcker på bokhandeln.. för 64:- det är bra pris tycker jag ;)
Hämtade även ut vårat modem till internet så snart kommer vi ha Telia igen får se om de funkar som de ska!
Skit tråkigt när internet hoppas upp och ner hela tiden.. :( betalar jag för något så ska de banne mig fungera! Undra om jag ska kolla på lets dance eller inte, kanske ta ett bad.. Känns som om bebis ska ta sig ut genom huden snart.. :S Men hoppas den vill komma snart för det trycker å spänner lite varstans.. men allt är klart bara bebis som fattas och ska bli underbart härligt att bli 2 barns mamma! Sen ska de nog börja samlas pengar här hemma så vi kan börja renovera färdigt huset sen påbörja det livet vi drömmer om :)
Längtar tills allt blir färdigt men det är lååångt kvar.. Nehe nu ska jag ta tag i de där badet tror jag. Imorgon börjar dock mitt favorit program. Körslaget! :) Underbart härlig atmosfär och värme att sjunga i kör hade jag haft tid hade jag gärna gjort de.

1 kommentar: