torsdag 10 mars 2011

Det var ingen mardröm..

Ne snön ligger kvar än, och inatt har jag haft ont i magen.. :( inte ont i magen så utan ömt i magen eller vad man ska säga, inte bra alls... men men det är snart över så får försöka njuta av de sista. Idag ska jag åka och handla, ta en tripp till apoteket, och sen är min bb väska klar med saknas då bara lite grann som kameran och så, så det ska jag skriva en stor lapp om ;)
Så nu är vi defenitivt redo! :D
Så igår kväll när jag packade väskan så vaknade Jimmy till och tittade på mig, ska du packa? Varför? Vart ska du? haha helt yrvaken! ;D

Haha Svea är störtskön när hon pratar i telefon med sin pappa, halllåååå börjar hon med att skrika ;) nu kommer snart bussen och hämtar oss så dags att göra iordning sig! :)

Kila in på babyvärlden medan jag är borta så ses vi där sen!

I dag är det torsdag 10. mars, och du är 37 veckor och 3 dagar gravid. Det är 2 veckor och 4 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Säger många att du måste vila, få så mycket sömn som möjligt och njuta de sista veckorna, kan det hända att irritationen inom dig ökar. Du försöker ju! Det är inte ovanligt med orolig och dålig nattsömn nu, du känner dig stor och ingen ställning är behaglig. Kanske ger en eftermiddagslur magen lite vila?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar