onsdag 23 mars 2011

det får inte ske när som helst!

Ja Jimmy han är för rolig han.. jag har fått tider nu på dygnet som är okej att ringa och säga att det är dags för förlossning. Det går bra mellan 15-17 på eftermiddagen och mellan 6-7 på morgonen, sp har alltså totalt 3 timmar per dygn och och pricka in hans tider ;) haha
Ja jag och Svea låg i sängen i 3 timmar, först kolla vi på Nasses stora film, hon är så himla söt när hon ropar efter nasse :)
Sen somnade hon, men inte jag kändes som bäckenbotten fick super värme, de stack och var allmänt otrevligt MEN det jag funderar över är kan det man hoppas så innerligt på förlossning att man inbillar sig?
Sammandragningar och "värkar" kommer hela tiden, oavsett stillasittande eller inte.. Men ja som sagt jag är fortfarande hemma... ;D Längtar efter bebis nu! :( Svea somnade ganska okej ikväll.. Jimmy somnade först, de e han å hunden :D haha
Nehe lite babyvärlden och tv blir de ikväll! Trött som få trots att jag vilat hela dagen... :S Men det är väl så det ska vara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar