onsdag 9 mars 2011

Det ramlar skit från himlen!

Ne nu kom det en massa snö idag.. våren som kändes på väg igår :(
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på till mat, ingen inspiration alls... så får la se.. ska i vilket fall ner och sätta på en tvätt när jag är klar här :)

Annars idag var vi på kyrkis.. åh inget särskilt där direkt.. :P imorgon ska lillhönan till dagis det tror jag att hon kommer att uppskatta! :) ikväll ska jag ta ett varmt bad och packa min väska till förlossningen.. kan bli lite smått bråttom annars sen när de är lite mer som ska på plats denna gången än hunden. som tur är så har pappa och maria nyckel hit så de kan bara hämta de som de behöver.. :)
Ne tvätt var det.. glöm inte att kika in på babyvärlden!

1 kommentar:

  1. De vet du vi fixar hund & barn.....
    tvätta på.
    Kram kram

    SvaraRadera