tisdag 15 mars 2011

Effektiv dag!

Idag är Jimmy hemma för att kunna jobba ikväll tror jag han har för avsikt iallafall. Får la se. Men han mår bättre iallafall.. idag lämnade Jimmy Svea på dagis då, hon hade blivit lite ledsen när de skulle vinka men de går över så snabbt så :)
Medan han gjorde det började jag och röja ur sängarna och byta sängkläder sen har vi dammsugit och torkat golv, badrummen är rena, ja allt är rent, nu är det bara hunden som ska borstas lite med sen så är det i topptrim! :) Skönt! Tvätten håller på å körs nu så ska ta hand om det sen.

Så sen tänkte jag gå och hämta Svea på dagis så Bella får sig en tur, sen tänkte jag faktiskt ta med mig lillhönan och åka å bada, vem vet när vi kan bada i simhallen här näst?!
Så tänkte vi kan åka och göra det sen, så har inte duschat nu på morgonen utan sparar det till simhallen, vill någon hänga på får ni gärna göra det, har för avsikt att vara i Svenljunga runt.... 15.00 cirka... blir säker 15.15 :P men runt den tiden!


I dag är det tisdag 15. mars, och du är 38 veckor och 1 dag gravid. Det är 1 vecka och 6 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.

Har ni packat BB-väskan? Även om de flesta packar ihop saker när värkarna satt igång, kan det vara skönt att ha skrivit en lista och kanske packat ner det som man dagligdags behöver. Kom ihåg saker till alla - mamma, pappa och barnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar