fredag 25 mars 2011

Ingen bebis & funderingar kring ideal

Ne det är fortfarande ingen bebis här inte. Nu i eftermiddag åkte vi ner till pappa och tvättade å städade ur bilen. Och prata om våran dränering.. hoppas allt går i lås snart så vi kan påbörja sen....
Sen när vi kom hem så gjorde vi lite middag. efter det lite bus och lek, och vips så var det dags att sova, har ni tänkt på det?! Att de faktiskt är ljust när man nattar barn kl 19 nu? Härligt!

Sen satt jag och funderade på detta med vad ungdomar, alltså vi pratar 15-20 åringar, alla som lägger ut bilder på facebook, då står de å putar med läpparna, lägger gärna håret på bröstet, helst urringat. Vill man verkligen se ut som en porr brud? Jag menar hur ytligt är inte det, sen såg jag även en 17 åring som hade lagt botox eller silikon eller va de lägger i läpparna, vilken jävla läkare lägger botox i läpparna på en 17 åring?! Hade det varit min unge hade jag banne mig stämt den jäveln, doktorn alltså.
Jag fattar inte grejen... varför vill man vara äldre än vad man är?! Jag lovar vuxen liv och ansvar kommer så småningom ändå, stressa inte på de, lev och var "barn" så länge du kan.. ryktena kommer ikapp en fort annars..

Nehe nu ska jag kolla på tv, se om de går någon bra film på tv som jag kan se på i sängen kanske. Alla sover ju här så är la bäst jag går å gör de med.. ingen bebis än så länge och verkar inte komma heller så nej ger upp kommer vara gravid resten av livet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar