lördag 5 mars 2011

Ont... hoppas de är över snart!

Idag har min kropp vart fram och tillbaka och upp ner...
Jag har ett tryck ner mot bäckenet, huden känns som den ska spricka ner till på magen, brännande smärta i ryggslutet, ont i axlarna och ryggen, antar att de beror på hållningen..
fötterna är lite svullna och det kryper i benen.. ne nu får de vara slutgnällt ska värma kaninen i micron om jag hittar den.. ;) alltså den är en vetekudde ;D

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på... men imorgon åker vi till någon och hälsar på, orkar inte vara hemma hela dagen imorgon. Så vi beger oss nånstans..
Svea fick en bula innan i pannan.. stackarn.. men men.. :P hon lär väl få fler antar ;)

Gå in på babyvärlden om ni inte har något å göra! det ska jag göra nu!

Babyvärlden - alltid ett knapp tryck ifrån för att få svar på dina frågor!

I dag är det lördag 5. mars, och du är 36 veckor och 5 dagar gravid. Det är 3 veckor och 2 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
har du många funderingar kring förlossningen? Glöm inte att det är ER förlossning (ni föräldrar) och att ni har rätt att säga ifrån hur ni vill ha det när tiden är inne. Föder gör man endast några få gånger i livet och det är viktigt att du känner dig trygg och att din partner hjälper dig föra din talan om smärtlindring under förlossningen.

1 kommentar: