lördag 5 mars 2011

Solen lyser på oss!

Ja jag fick en 3:e natt i rad med sömn, Svea har sovit hela natten i sin säng, stora tjejen nu som är så himla duktig! :)
Men inte hjälpte de mig, hade så ont i magen stund tals inatt :( vart uppe flera gånger och vänt och vritt mig... uscha... men snart är de över hoppas jag för nu är magen för stor för mina svarta byxor :( Så nu har jag enbart ett par jeans samt mjukisbyxor..
Idag ska vi gå ner en sväng till pappa och plocka pinnar tydligen, han sa att Svea ville de ;) hehe Så vi får väl traska ner dit :) Bella blir glad iallafall när hon får vara ute... Ser inte ut som att de blåser så himla mycket heller.. och vi har redan 3+ i skuggväggen.. kan bli en bra dag!
Enda nackdelen är att jag missar skid VM och alpint idag då ;) men får la klara mig.. ;D haha
Ja annars tro.... vet inte riktigt ska jobba mina 4 timmar med..
Nu ska vi sätta lite fart, dammsuga och torka av bordet innan vi går, tjopp tjopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar