måndag 14 mars 2011

Nu är insatsen på plats!

idag när jag och Svea kom tillbaka efter promenaden med mormor så var Svea ute och invigde sina nya gummistövlar, hon älskar dom, vägrade ta av sig de i affären :P
Iallafall så testade jag att sätta in insatsen jämte Svea stol i mitten bak och det funkade utmärkt! Och jag tror övning ger färdighet för jisses vad bra jag fick dit insatsen. Så nu bebis lilla är det bara att komma.
Ska kolla på en unge i minuten så hoppas på att de kommer igång snart.. vill ha bebis här nu!
Idag har jag (vi) städat källaren, Jimmy sprayade duschen efter han hade duschat... och gick upp med Svea sen.. så det är jag som torkade golv och dammsög.
Skönt att ha de gjort, så nu ikväll ska jag gå ner och duscha eller om jag ska vänta med det tills imorgon för Jimmy ska vara hemma från jobbet inatt så har bilen, och imorgon ska jag städa och byta sängkläder på övervåningen, kan ju ta en sväng om på mellanplanet medan jag ändå är igång. Måste även byta ut tryck knappen på lampan vi fått av pappa och Maria till bebis rum för det är något glapp i den...
Men nu lite babyvärlden sen ska jag försöka hitta en bekväm ställning i soffan... och hoppas hoppas på att bebis blir inspirerad att komma när jag tittar på en unge i minuten ;)

1 kommentar:

  1. blir de ingen borås dejt nu då när ni redan köpt stövlar?

    SvaraRadera