torsdag 24 mars 2011

Ett förstadie...

Ja inget mer kräk har vi idag. Jag hoppas på att det var bara så att när hon hostade så fick hon upp slemmet så satte hon i halsen och lyckades spy upp allt.. Lär väl märka om min teori är fel ;)
BM besöket var väl inget särskilt så..
det jag beskriver ska väl vara värkar men i förstadiet och det är väldigt bra för det förbereder livmodern och allt nu var de var ;P
Fick tummen ur och köpte ny termometer idag med, en till rumpa och en till mun så nu behöver vi inte gissa om vi har feber eller inte ;) nu får vi reda på svaret! :) det är ju inte så dumt.
Jag, Svea och Bella var ute på promenad innan, spurtade runt fålekullen och sen förbi pappa å hem.. Bella var glad för de! tur att någon uppskattar en..
Nu ska jag spraya av här med rengörningsspray och städa bort eventuella bakterier... för de är inte välkomna här ;) Sen är de lyxfällan, ska bli skojsigt.

Är dock lite nervös om inte förlossning startar med vattenavgång, hur i jisse namn ska man veta att ska åka in?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar