torsdag 10 mars 2011

Blött blev det!

Ja hur tänker vädergudarna nu? Först en massa snö som gör att när det börjar regna så ligger det så det blir dammar av vatten överallt.. men men det är väl så de ska va ;)
Nu är ALLT färdigt för att bebis ska kunna komma.
Det sista som är gjort nu är att jag vart och vaxat ben och under armarna, vill ju inte se ut som en apa ;) haha fåfängd, ja när det gäller kroppshår! Köpt hem de sista till bb väskan, ska bara packa ner det. Städar upp varje kväll för jag vill ju inte komma hem till ett stökigt hus, dessutom är det mycket roligare att vakna till ordning plockat hus som är fint! :)
hoppas på många plusgrader nu så snön försvinner! Nackdelen är bara att någon regnjacka lär jag inte få på mig.. får nog allt bli lite blöt under promenaderna..

Ja annars, förvärkar gör sig påminda mest hela tiden, särskilt på kvällarna.. och blir nästan som hugg i ryggen när jag går ibland med.. så får la se.. har inte fått några gissningar alls på vad det är för kön och när den kommer.. kan inte någon gissa...
Jo Jimmy har bestämt att den ska komma på lördag.. ;)

2 kommentarer:

  1. Tror de är en tjej.. men hade ju varit mysigt med en kille med..men ja tror tjej :)

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat !

    idag är det gott ute så njut och vem vet Sixten kommer kanse =) hihihi
    Men det blir nog en lite tjej.
    hoppas min lilla älskling mår bra ge en kram från mormor
    ha det gott så ringer jag när jag kommer hem
    Kram kram

    SvaraRadera