tisdag 22 mars 2011

Stor skillnad!

Idag har Svea haft ont i rumpestumpen, undra om det är tänder som gör henne lös i magen?! Hoppas på förbättring väldigt snart.. Tvätten är färdig tvättad och torktumlad samt inlagd, jag känner mig super duktig! Har även ringt in mitt konto nummer till försäkringsbolaget så de kommer snabbare. Jimmy och jag hjälptes åt å laga mat, med en liten kissandes och bajsandes höna i huset ;) Men tror de gjorde gott att springa blöjfri en stund.
Nu när vi gick upp, Svea och Jimmy ska lägga sig, så kröp Svea ner i min säng, Jimmy låg i sin, Svea sa till Bella att hoppa upp och så frågade jag vart jag skulle ligga, då lyfte hon på täcket så jag kunde krypa ner jämte och sen bädda hon om mig :) Söta lilla fröken!
Men sen gick vi in till hennes säng utan protester, byta blöja och smetade på salva så hoppas den gör under nu inatt. Sen somnade hon på 5 min typ, tänk vilken skillnad en dag på dagis kan göra!! Helt galet skönt att hon kom till ro så snabbt.
Glömde dock dra ner rullgardinen så får smyga in och göra det sen, tänkte nämligen lägga mig efter att diskmaskinen är färdig så kan jag plocka ur den med så slipper man starta dagen med det, jag menar hur kul är den starten?! :P
Nehe vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, Babyvärlden kanske?? :) du har väl inte missat tävlingen!! Tryck här för att tävla, de enda du behöver är en mail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar