fredag 18 mars 2011

Negativt...

Ja hur kul är det och vakna till 30 cm snö?! Vägen hade äntligen blivit bar, gräsmattan hade börjat synas och så kommer den här skiten. Blir så less på skiten...
Svea har sovit bra inatt och de har jag med.. skönt de iallafall. Får gratulera Nadja till lilla tjejen med!
Här lär det aldrig bli någon bebis, jag har inga byxor och klä på mig som inte klämmer på magen hunden står och gnäller jämte för att hon ska ha en massa, Jimmy är hemma men samarbetsförmågan är väl inte på topp! Idag är det en riktig skit dag :( Man kanske skulle gå å lägga sig och gå upp igen..
Nä för delär inte vara någon som skottar snö åt mig så det är bara att klä sig och gå ut. måste bara byta blöja flrst, för jag är faktiskt mamman!

1 kommentar:

  1. Ja hjärtat du är en mamma och en underbar sådan=).....
    Hoppas allt är bra och att snön snart går bort.
    Hur går det med Svea idag och mår jimmy bättre.
    Sixten är han på sprong snart.
    Ha det gott så ringer jag när jag slutat jobbet och kolla så allt är ok

    Kram Kram

    SvaraRadera