torsdag 17 mars 2011

En massa drömmar!

Ja inatt har jag haft säkert 20 olika drömmar om förlossning, haha snacka om att vara besatt ;) Svea har sovit bra i sin säng inatt, hon har varit vaken men somnat om igen.. skönt! Jag har varit vaken x antal gånger. :S UHA! Varenda gång jag vänder mig får jag ont.. men men.. det ger sig snart! Hoppas på att bebis kommer idag nu när Jimmy kom hem från jobbet igen, det hade inte gått så bra å jobbat :(
Nu är lilla hönan på dagis, så svårt å veta om hon är helt pigg... :S Hon vill åka till dagis när man frågar henne.. så vad ska jag göra?! Men men.. dagis ringer om hon är sjuk.
Fler fler flerordsmeningar säger Svea nu, super duktig liten skönhet! :) Hon har super gullig röst när hon säger: Jag vill ha en såååån. :)


I dag är det torsdag 17. mars, och du är 38 veckor och 3 dagar gravid. Det är 1 vecka och 4 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.

Många är upptagna av slemproppen.
Denna sega propp som talar om att något är på gång. Kom ihåg att slemproppen kan lossna både dagar och veckor innan födseln, och många märker den inte ens.

1 kommentar:

  1. Hej Hjärtat !

    Kommer Sixten snart eller =). Har bestält nya badbyxor till Mitt lilla hjärta
    Ha en bra dag ringer när jag kommer hem
    Kram Kram

    SvaraRadera