tisdag 22 mars 2011

Effektiva timmar!

Ja natten har varit sådär, Svea har sovit kanon bra i sin säng, hon kom vid 5 över sju med sin kudde och ville ha plats jämte mamma :) Men en annan som vrider och vänder och blir kissnödig mitt i nätterna är uppe och springer ändå ;) Men vad gör man inte för att få ett barn?! :)
Idag känns som om energin är outtömlig!
Svea lämnades på dagis strax efter halv nio, sen fick jag skjuts tillbaka av min snälla pappa! Och Svea var överlycklig att få åka buss.
Sen när när jag kom hem hade jag redan rivit ur sängarna och satt igång en maskin tvätt, så när jag kom var det bara att gå upp å börja bädda igen dom igen. Men våra täcken hänger på dörrarna och vädras lite uppe men Sveas säng är bäddad, det är öppet rätt igenom huset och luftar upp det lite. Så jag har dammsugit, städat toaletter, och torkat golv i HELA huset, uppifrån och ner, andra maskinen tvätt är igång och den första är torktumlad och inlagd. Sicken energi man kan få bara sådär. Och klockan är bara 11! Jag har även tagit upp middagsmat och sitter nu vid det öppna fönstret och känner frisk luft komma in! Ljuvligt!
Jag och Bella har bestämt att vi går och hämtar Svea sen, så har två timmar vila nu, känns att det behövs i min rygg vill jag lova ;P
Kommer inte förlossning igång nu så lär den aldrig göra det av saker som jag gör ;D hehe
Men nu ska jag in på babyvärlden och kika lite, häng med du också!

BABYVÄRLDEN

I dag är det tisdag 22. mars, och du är 39 veckor och 1 dag gravid. Det är 0 veckor och 6 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
trött på magen? Tror du att du kommer sakna de små sparkarna om några veckor eller månader?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar