lördag 12 mars 2011

Nöjd med mig själv!

Ja idag har jag, Svea och Bella varit och våldgästat hos pappa och Maria, vi blev kvar där till efter lunch ;P Svea hann se många tåg till hennes stora lycka :) Tack för att vi fick tillbringa fm - middag hos er! Sen åkte vi in till Pär och Sveas mostrar, och där skulle hon äta kattmat och leka lite ;) Men katten är livrädd för henne så hon hittade den inte ;)
Hjälpte tjejerna att låsa upp en bana på little big planet, så hoppas de kom vidare!

Svea har skött sig ypperligt hela dagen, inte mycket gnäll alls utan go och glad tjej! Mammas stora tjej :)

Sen åkte vi hem och plockade ur bilen, bilens ägare behövde skjuts till en middag nu ikväll och de hade ingen bil så självklart ställer jag upp! Vi är evigt tacksamma att vi får låna bilen!

Så nu har jag dammsugit mellan planet, torkat av alla bänkytor och bord, badrummet är rent och golven torkade! Kommer bli så skönt att gå upp imorgon när man vet att det är rent och fint!
Folket som skulle hämtas ikväll skulle inte vara borta sent men får la se när de ringer :) Nu ska kag slänga in lite kommentarer på babyvärlden, gör det du med!

Så hoppas vi på att "huggen" och smärta i ryggen snart ger resultat! ;)

2 kommentarer:

  1. Blev de några stövlar då?

    SvaraRadera
  2. Tack hjärtat för att du fixa oss fram & tillbaka ....
    Och för en härlig dag med mina små älsklingar dig och Svea ses snart igen.
    Hoppas natten varit bra och att ni får en toppen dag
    Kram kram

    SvaraRadera